Politica de Rezervare si Cazare

Privind Resort EuroPark Fundata

Bine ați venit sau bine ați revenit la noi oameni dragi și vă mulțumim pentru faptul că ați ales să ne fiți oaspeți ! Suntem siguri că sejurul dumneavoastră va fi relaxant, liniștit si presărat cu infinite momente pline de frumos iar la plecare veți putea simți că ați avut parte de o experiența așa cum v-ați imaginat-o. Fiind cunoscut faptul că o bună organizare duce la rezultatele scontate și la experiențele dorite, mai jos găsiți reperele noastre pentru o bună desfașurare a fiecărui sejur găzduit.

Dorinţa noastră este să vă oferim o experienţă de neuitat, în cadrul Resortului EuroPark clasificat cu trei stele/patru margarete, din punct de vedere al cazării, al produselor culinare oferite în restaurantul nostru, precum şi al celorlalte servicii. Pentru a vă putea oferi toate acestea, am stabilit o serie reguli pe care vă rugăm, în mod respectuos, să le aveţi în vedere şi de care să ţineţi cont în timpul sejurului dumneavoastră în cadrul resortului. Va Mulţumim

Cap.I: Modalitați de plată

Sunt acceptate spre plată următoarele metode: plata în numerar, plata cu cardul, plata cu tichete/vouchere de vacanță pe suport electronic, tichete de masa pe suport electronic, tichete cadou pe suport electronic precum si transferurile bancare sau plata cu cryptomonede.

Cap.II: Rezervarea în cadrul Resort EuroPark Fundata

Rezervarea fermă se face doar prin plata în avans a cel puţin 20% din valoarea serviciilor comandate, aceasta plată fiind nereturnabilă si nereportabilă în cazul în care vă anulați rezervarea sau evenimentul nu se mai desfasoară exceptie făcând cazul în care anularea se face cu cel puțin 14 (zile) zile înainte de data de început a sejurului/ data sosirii.

În momentul în care ați efectuat plata avansului necesar înregistrării unei rezervări, confirmați faptul ca ați citit, ați luat la cunoștința, sunteți de acord si vă angajați să respectați întocmai Termenii, Condițiile si Politicile Resortului EuroPark, aflat în sat Fundațica, str. Principala, nr. 219B, comuna Fundata, județul Brasov.

Rezervarea serviciilor suplimentare se efectuează doar prin achitarea integrală a contravalorii acestora. Aceste servicii necesită achitarea integrală în avans datorită faptului că sunt externalizate, ceea ce înseamnă că sunt prestate de către colaboratori externi ai Resort EuroPark carora Resort EuroPark trebuie sa le achite, la rândul său, integral în avans pentru rezervare.

Cap.III: Tarife copii:

Copiii cu vârsta între 0 (zero) și 4 (patru) ani - gratuit - cazați în același pat cu părinții

Pentru oricare alt copil - al aceeași familii - cu vârsta între 0 (zero) și 4 (patru) ani, se achită 20% din tariful unui adult

Copiii cu vârsta între 5 (cinci) și 9 (nouă) ani - plătesc 40% din tariful unui adult - cazați în pat suplimentar sau canapea extensibilă

Copiii cu vârsta între 10 (zece) și 14 (paisprezece) ani - plătesc 60% din tariful unui adult - cazați în pat suplimentar sau canapea extensibilă

Cap.IV: Diferențierea Pachetelor Turistice

Clienții care achiziționează pachete Demipensiune, Pensiune Completa sau All Inclusive vor primi la recepția Resort EuroPark, la momentul efectuării check-in-ului, brățări de identificare. Aceste brățări vor avea culori diferite în funcție de pachetul achiziționat. Din motive de securitate, prin aceste brațări, se va monitoriza accesul în restaurantul și facilitățile Resort EuroPark, împiedicând astfel oricare tentativă de fraudă la adresa turiștilor.

Cap.V: Intervalul de Servire a meselor din cadrul Pachetele Turistice achizitionate

- Interval servire mic dejun: zilnic între orele 08:00 - 10:00

- Interval servire prânz: zilnic între orele 13:00 - 16:00

- Interval servire mic dejun: zilnic între orele 19:00 - 21:30

Cap.VI: Fumatul

În cadrul Resortului EuroPark, fumatul în camerele sau în spațiile interioare ale unității turistice este strict interzis. Există totuşi locuri special amenajate în acest sens în terase şi alte spaţii în aer liber aflate pe întreaga suprafață a resortului.

Nerespectarea acestei reguli va duce la aplicarea unei taxe de salubrizare a spațiului afectat, taxa este echivalentă contravalorii a zece nopți de cazare.

Valoarea facturată va fi achitată de către turistul sau grupul de turiști care nu a respectat această regulă.

Cap.VII: Spaţiul de parcare şi autoturismele

Parcarea autovehiculelor se poate face în incinta unității turistice Resort EuroPark și este gratuită pentru turiștii cazați. Deși luăm toate măsurile de precauție, nu ne asumăm nicio responsabilitate în caz de furt sau de daune pricinuite asupra bunurilor turiștilor aflați în incinta și pe suprafața unității turistice Resort EuroPark.

Cap.VIII: Programul de funcționare al facilităților din cadrul unitații turistice Resort EuroPark este

- Program bucătărie, zona living și bar, zilnic între orele 08:00 - 22:00

- Program recepție, zilnic între orele 09:00 - 21:00

- Program piscină, saună și jacuzzi, zilnic între orele 11:00 - 20:00

- Program salon interior restaurant, zinic între orele 08:00 - 22:00 (ultima comandă la ora 21:30)

- Program terase exterioare și foișoare, zilnic între orele 08:00 - 23:00

- Program sală biliard, tenis de masă și jocuri de societate, zilnic între orele 08:00 - 23:00

Cap.IX: Aspecte de bun simț și regulile interioare ale Resortului EuroPark

Introducerea și consumul, în orice cantitate, a produselor alimentare și a băuturilor de orice tip și marcă, achiziționate din afara unității turistice Resort EuroPark, este strict interzisă. Nerespectarea acestei reguli va duce la facturarea serviciului de colectare, igienizare, depozitare și eliminare a deșeurilor generate de aceste produse. Valoarea de facturare a acestui serviciu este egală cu valoarea a zece metri cubi de deșeu menajer colectat de serviciul de salubrizare al comunei Fundata din județul Brașov, unde se află unitatea turistică Resort EuroPark. Valoarea facturată va fi achitată de către turistul sau grupul de turiști care nu a respectat această regulă.

Persoanele care trebuie să respecte regimuri alimentare speciale sau care nu doresc anumite preparate culinare sunt rugate să aducă la cunostința personalului resortului EuroPark acest fapt înainte de efectuarea rezervării și achitarea avansului.

În caz de nerespectare a acestor condiții, ne rezervăm dreptul de a factura turistului contravaloarea produselor alimentare şi a băuturilor, de orice tip şi marcă pe care acesta din urma le introduce și le consumă în cadrul Resort EuroPark.

Orice deteriorare, distrugere, scoatere din uz sau daună pricinuită de către un turist sau un grup de turiști asupra bunurilor mobile și imobile aflate în incinta și în proprietatea unității turistice Resort EuroPark va duce la facturarea contravalorii bunurilor care au suferit daune, au fost deteriorate, distruse sau scoase din uz. Valoarea facturată, la nivel de bunuri noi, va fi achitată de către turistul sau grupul de turiști care nu a respectat această regulă.

În incinta unității turistice Resort EuroPark este obligatorie adoptarea unui comportament și limbaj cuviincios la adresa celorlalți turiști și la adresa personalului unității turistice Resort EuroPark. Nerespectarea acestei reguli va duce la facturarea contravalorii unei nopți de cazare și/ sau la evacuarea turistului sau grupului de turiști în cauză. Valoarea facturată va fi achitată de către turistul sau grupul de turiști care nu a respectat această regulă.

În intervalul orar 23:00 - 06:00 poarta de acces auto în incinta unității turistice Resort EuroPark este închisă și încuiată datorită necesității de eliminare a posibilității de pătrundere în incintă a vreunui animal sălbatic sau comunitar.

Poarta de acces pietonal în incinta unității turistice Resort EuroPark va ramâne descuiata, dar inchisă, non stop pe toată perioada sejurului rezervat de către oricare turist sau grup de turiști.

Pe toată perioada valabilității stării de alertă, date fiind restricțiile în vigoare, personalul unității turistice Resort EuroPark intervine în camera turistului în vederea schimbării prosoapelor, înlocuirii așternuturilor, ridicarea gunoiului, completare gel de duș, săpun, hârtie igienica, sau pentru ajustarea curățeniei, doar la cererea turistului. Aceaste solicitări se primesc doar la recepția unității turistice.

Pentru siguranța turiștilor cazați si buna desfașurare a serviciilor prestate ne rezervăm dreptul de a nu servi clienții in stare de ebrietate sau care se afla sub influenta drogurilor sau care nu arată respect si bună-cuviința personalului si celorlalți turiști cazați in resort, având un comportament urât și lipsit de respect la adresa acetora.

Nerespectarea acestor Reguli de Ordine Interioară cât și refuzul de a achita sumele facturate pentru încălcarea acestora atrag după sine evacuarea automată, conform legii, a turistului sau grupului de turiști in cauză.

Căldura în camere se reglează de la robinetul caloriferului, răsucind spre treapta mai mică sau mai mare a gradației de pe respectivul robinet.

Cap.X: Politica de protectie a mediului

Pentru noi reprezinta o permanenta preocupare sa putem să ne desfasuram activitatea intr-un mediu corespunzator si de aceea promovam mereu constientizare celor care ne viziteaza asupra mediului inconjurator. Personalul nostru este instruit pentru a-si desfăşura activitatea respectand si protejand mediul inconjurator, iar periodic actualizam acest mod de lucru.

Imaginați-vă tonele de prosoape spălate zilnic în hotelurile din întreaga lume fără a fi necesar, la cantitațile enorme de detergent folosite și la nivelul de poluare pe care aceștia îl produc. În sprijinul eliminării acestui aspect putem decide singuri iar pentru un ambient și un mediu sănătos avem rugămintea sa luați în considerare urmatoarele:

- Prosoapele lăsate pe podea înseamnă: “Vă rugăm sa le schimbați”
- Prosoapele așezate pe suportul de prosoape înseamnă:“Le vom folosi din nou”

Cap.XI: Politica de protecţie a dotărilor igienico – sanitare

Pentru păstrarea într-o bună funcționare a dotărilor igienico – sanitare echipa resortului desfășoara o continuă și calitativă mentenanță însă fără un ajutor considerabil din partea turiștilor care ne trec pragul, toate acestea ar fi în zadar. Pentru ca toate aspectele sejurulului să fie cat mai aproape de perfectiune, în sprijinul turiștilor noștrii, am realizat următorul îndrumar de folosire a dotărilor igienico – sanitare:

- În vasul de toaletă vă rugăm să aruncați doar hârtia igienică, pentru celelalte materiale folosite la igiena personală (pamperși, șervețele umede, dischete demachiante sau orice alt material care nu se dizolvă în apă) avem rugămintea să folosiți coșul de gunoi care se află in fiecare baie sau cameră.

- Vă rugăm ca utilizarea obiectelor din cameră, terasă și din băile aferente fiecărei camere, să se rezlizeze cu bună cuviință, fără a brusca, fără a smulge, fără a trântii și fără a vandaliza niciunul dintre acestea pentru ca și turiștii care se cazează după dumneavoastra să se bucure de o bună funcționare a acestora.

Cap.XII: Dispute si Reclamații

Orice dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării politicii Resort EuroPark se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, acestea vor fi supuse soluţionării instanţelor de judecată competente din circumscripţia teritorială a punctului nostru de lucru (adresa Resort Turistic EuroPark) din sat Fundățica, comuna Fundata, județul Brașov.

Cap.XIII: Informare Privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – GDPR –

Pentru efctuarea operațiunilor de cazare în cadrul unității turistice Resort EuroPark este necesară identificarea dumneavoastră în baza unui act de identitate valabil și prelucrarea de către societatea comercială Interbellum Taste S.R.L., în evidențele sale, a datelor cu caracter personal ce privesc: numele, prenumele, seria și numărul actului de identitate, codul numeric personal, domiciliul, date card bancar (tipul cardului, numărul cardului, numele titularului, data expirării și codul de securitate al cardului), detalii privind suma achitată de dumneavoastră pentru serviciile solicitate și prestate de unitatea turistică.

Prelucrăm aceste date in temeiul obligațiilor noastre legale și al prestării serviciilor solicitate de dumneavoastră. Temeiul juridic al prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal îl reprezintă prelucrare pe bază de consimțământ (art. 6 alin.(1), lit.(a) din GDPR).

Vă informam că destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt angajații societății comerciale Interbellum Taste S.R.L., colaboratorii acesteia precum și autoritățile statului și nu intenționăm transferarea acestor date către o altă companie.

Datele vor fi stocate atâta timp cât dezvoltăm produse care sunt în sfera dumneavoastră de interes și vă informăm că aveți dreptul de a solicita accesul la acestea, rectificarea lor, ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, precum și dreptul de a vă retrage consimțămantul în orice moment, precum și dreptul de a face plângere la autoritatea de supraveghere, dacă ați considerat că drepturile dumneavoastră nu au fost respectate. În situația în care vă veți retrage consimțământul, datele dumneavoastră vor fi șterse din baza de date. Societatea are implementate măsurile tehnice și procedurale pentru a proteja și pentru a asigura confidențialitatea, integritatea și accesibilitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal prelucrate.

Vă asigurăm că vom preveni utilizarea sau accesul neautorizat și încălcarea securității datelor cu caracter personal ale dumneavoastră, în conformitate cu legislația în vigoare.